Saturday, December 10, 2005

Casă, dulce casă

Doamnelor şi domnilor, după aproape 6 luni de la mutarea în casă nouă sunt mândru să vă anunţ că în sfârşit avem tot ce ne trebuie. Mă rog, aproape. Adică tot vreau să îmi iau un birou, că deocamdată stau cu masa veche a Roxanei care e şubredă vai de mama ei. Şi l-aş fi luat sâmbăta trecută dacă deştepţii de la IKEA nu ar fi încurcat stocurile şi ar fi adus altceva din magazie. Şi pentru ca e în secţiunea de self-serve, nici nu pot să fac rezervare la el, aşa că până ajung din nou la magazin (la vreo 40 de minute distanţă cu maşina) sigur or să se dea toate, că şi aşa am aşteptat 2 luni să le vina în stoc. E foarte căutat, mai ales pentru firme, pentru că e simplu şi solid. Adică exact ce vreau eu de la un birou, nu tot felul de briz-briz-uri ce crapă dacă pui un monitor de 19” pe ele.

Dar destul despre frustrarea mea cu IKEA (huo!) şi mai bine să revenim la lucruri mai pozitive, adică la chestiile pe care în sfârşit le avem. Respectiv canapea şi televizor pentru sufragerie, dining room table şi noptiere. După cum v-am zis câte ceva în posturile precedente, cu canapeaua a fost o ditamai aventură, cu amânări peste amânări. Ceea ce e foarte neobişnuit aici, mai ales la un chain important cum era cel la care mersesem noi. Într-un final ni s-a explicat că sunt niste probleme între ei şi producator şi că practic habar nu au când vor primi respectivul model în stoc. Aşa că ne-am ales alt model, mai mare, din piele, şi i-am pus să ne dea discount-uri pentru cât am aşteptat. În concluzie, de joia trecută avem ditamai canapeua ce acoperă aproape tot peretele din sufragerie. Într-una din părţi are un recliner – adică fotoliu cu chestie de sprijinit picioarele şi care se întinde pe spate – iar cealaltă se desface într-o canapea.

Dumincă ne-am luat şi televizor – un SONY WEGA de 32” – o minunăţie de big screen TV, cum îmi place mie. Am luat şi un DVD recorder (ca să poată Roxana să-şi înregistreze show-uri când nu e acasă) şi deja am pierdut câteva nopţi (în weekend) uitându-ne la filme. O plăcere...

De fericire că în sfârşit am terminat cu mobilatul casei, am făcut poze peste poze aşa că puteţi să vedeţi şi voi câte ceva. Am pus şi câteva de dinainte, de când eram cu casa aproape goală.
Biroul meu, acum câteva luniZee huge bedMobilierul din Dining RoomLiving-ul gol, aşteptând canapeauaWall unit-ul din livingBibliotecaDining room-ul gol, aşteptând masaZee big TVCanapeaua, finallyTot canapeauaMasa din dining roomZee TV, againBiroul meu, zilele trecuteZee living
Dar să revenim şi la titlul postului. Ta-daaa! Pe 10 ianuarie vin în România, pentru o vacanţă de 3 săptămâni (până pe 31). Mi-am făcut rezervare (zbor cu Swiss Air) şi am luat şi biletele, aşa că totul e aranjat. Deja lumea şi-a rezervat spaţiu la mine în bagaje, punându-mă să aduc tot felul de aparate şi gadget-uri, de voi ajunge acolo ca un Moş Crăciun mai întârziat. Numai să nu mă întrebe ăia la Vama de sănătate. Oricum, eu abia aştept :) Mai e doar o lună...

Până atunci ar fi frumos să mai lăsaţi şi voi un comment pe ici, pe colo, că aşa îmi lasă blogul ăsta senzaţia de vorbit singur... Ştiu că majoritatea nici nu-l verifică dacă nu-i anunţ cu un mail că am facut update (şi nici nu pot să le reproşez ceva, că doar nu scriu prea des), dar încetul cu încetul îmi pierd şi eu interesul, mai ales că vorbesc cu mulţi pe messenger şi le mai povestesc ce-am facut. Sincer să fiu n-aş scrie chestiile astea acum, la 3 noaptea, dacă n-aş fi primit o “mustrare” de la o cititoare care s-a plâns că de la o vreme cam trag chiulu’ la blog. Aşa ca iar m-am pus pe scris, încercând să acopăr toate subiectele de care aş fi vrut să povestesc în ultima perioadă. Şi poate din când în când o să mai răspundeţi şi voi cu vreo părere sau întrebare, că prea vorbesc de unul singur.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nu acceptam "mustrari" la acesta adresa...

09:34  
Blogger Cristi said...

dar la care?

ps. şi dacă mai postaţi ca Anonymous, măcar lăsaţi o semnătură să ştiu şi eu cu cine vorbesc... :p

09:44  
Anonymous Anonymous said...

LOOL...poza aia cu tine si Roxana se tot muta inexplicabil de pe o mobila pe alta :D. Tre sa chemati exorcistu mai.

10:14  
Blogger adder said...

Tare faza cu poza, nu observasem. E cu din astea subliminale :D

Sunt curios daca primul post e de la vre-un bot...

10:23  
Blogger Cristi said...

păi prima poză e făcută acum câteva săptămâni, când nu ne venise încă wall unit-ul. când a venit am pus poza în el...

adi: primul post e tot de la roxy.

10:27  
Anonymous Anonymous said...

the bot loves you all, but sometimes it may not like you very much

10:27  
Anonymous Anonymous said...

Ahem...nope primul nu e de la mine, dar am o idee de la cine ar fi. Eu macar am curaju sa imi zic numele sa poata sa ma injure lumea in fata, the yellow anonymous doesn't. Muahaha!

10:30  
Blogger Cristi said...

love thy bot as you love thyself

10:31  
Anonymous Anonymous said...

pot sa declar linistit ca nu-s invidios pe mobila voastra, in mod sigur n-o sa fiu tentat sa imi rup spatele furand ceva. (the bot will always love you by design)

10:35  
Anonymous Anonymous said...

Cum ? cine a indraznit sa te mustreze pe tine ? hmmm...banuiesc eu pe cineva...
In fine, nu pune la suflet, trece...
Imi place mobila, ai de ce sa fii mandru :)
Pana una alta noua ne e dor de tine si abia asteptam sa vii ( si Mos Craciun intarziat ;)
Hugs&kisses,
Mirela

06:54  

Post a Comment

<< Home