Monday, October 03, 2005

Om cu scaun în cap

După patru luni în care mi-am rupt fundul pe un taburet mârşav (şutit din bucătăria Roxanei) ţin să anunţ cu foarte mare bucurie că sâmbătă mi-am luat scaun. Scaun, dom'le! Microsuede Executive Chair (v-aş da link să-l vedeţi, dar în mod dubios nu-l găsesc pe site la STAPLES). Ca termen de comparaţie, e mult mai marfă decât ăla pe care îl am în România. Acum singura problemă va fi să nu adorm în el, la cât de moale e materialul.

Duminică am fost cu Roxana şi Linh la un festival de artă medievală în Manhattan. Drăguţel, cu jousting, human chess, trubaduri şi alte spectacole. Am făcut şi câteva poze, dar nu cu camera nostră (pe care de când cu mutatul n-am mai găsit-o) aşa că o să dureze un pic până fac rost de ele.

Astăzi dimineaţă am avut primul contact cu nebunia din metroul New Yorkez. O problemă cu unul din vagoane a făcut ca una dintre linii să fie scoasă din uz temporar, aşa că am călătorit spre muncă ca o sardină în cutiuţă. Împreună cu multe, multe alte sardine. Şi asta era abia în al treilea tren, că în primele două n-am putut să ma urc. Ehe, mi-a adus aminte de România...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home