Saturday, June 11, 2005

Six Flags

Six Flags e un lant de parcuri de distractii - cred ca cel mai mare din Statele Unite. Unul dintre parcuri - Six Flags Great Adventure - e în New Jersey, cam la o ora jumate de noi. Am mai fost la el asta vara în August asa ca stiam ce ne asteapta - o zi de soare, cozi, fun si adrenalina.

Am plecat pe la 9 de acasa dar a durat aproape doua ore sa iesim din oras pentru ca a trebuit sa traversam tot Manhattan-ul. Am ajuns la parc în jur de 12, dar înainte sa intram sa ne dam în coastere am vizitat un safari aflat tot acolo. Destul de dragut, pentru ca te plimbai cu masina printre animale. Nu va mai postez poze ca aveti zoo si la Bucuresti :)

Am facut câteva poze înainte sa intram în parc ca doar nu era sa ne caram cu camera dupa noi. Se vad trei dintre coastere, printre care si Kingda Ka, cel mai mare si mai rapid din lume. (Trimisese cineva un mail acum câteva saptamâni cu unii care tocmai se dadusera în el si erau... uzi :) However, în ziua în care am fost noi era închis pentru maintenance, asa ca avem o scuza valabila pentru faptul ca nu ne-am dat în el (serios acum, that thing was scary). Ah, si am vazut si cum arata o limuzina Hummer.
MedusaSupermanKingda KaReady to go
Per total am apucat sa ne dam în vreo 7 roller coastere, dintre care doua de lemn care scrâsneau si scârtâiau din toate balamalele (si asta e ceva când zbori în viteza pe ele), unul cu apa, unul cu multe swirls si twirls, precum si al doilea ca înaltime din parc (dupa Kingda Ka). Pentru cei interesati, asta e harta parcului (PDF, 147 KB).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home