Monday, May 30, 2005

Weekend prelungit

Azi e sărbătoare pe-aici - Memorial Day - deci zi liberă. Lumea iese la picnic, plajă, shopping. Noi o să dăm o tură prin Manhattan să facem nişte cumpărături şi poate să mâncăm ceva.

Sâmbătă am început să dăm telefoane după apartamente. Am reuşit să dăm de doi dintre proprietari şi am fost să le vedem. Primul era OK ca locaţie, avea şi o micuţă curte în spate, dar era cam mic şi înghesuit. Al doilea era mai încăpător, dar nu ne-a plăcut zona. O să mai mergem şi în săptămâna care vine să mai vedem câteva.

Cât despre calculator - la care visez de fiecare dată când scriu ceva la laptopul ăsta - o să încep cumpăratul componentelor weekend-ul viitor, când vor avea loc vreo două computer fairs pe aici, şi de unde pot cumpăra chestii mult mai ieftin decât la magazine. Cam echivalentul promoţiilor de la CERF de la noi, doar că astea sunt independente de târgurile mari.

Pe seară am fost să vedem Madagascar. Funny thing. Mai ales pinguinii :) Să-l vedeţi când aveţi ocazia.

Duminică, vărul Roxanei şi cu prietena lui au plecat intr-o vacanţă de o lună prin Europa. Vor vizita Spania, Italia, Germania şi or să stea şi vreo 10 zile în România. Avionul pleca la 9 seara, aşa ca la prânz am fost invitaţi la masă la mătuşa Roxanei. Din păcate eu n-am prea fost prezent pentru că tocmai ieri urma să mă întâlnesc cu profesorul şi viitorii mei colegi de la master. Ăştia veniseră sâmbătă din România şi azi era prima lor zi de ieşit în lume, aşa că proful i-a adus să-i plimbe prin New York. M-am dus şi eu cu ei, am stat un pic de vorbă şi dacă am văzut că nu se întâmplă nimic mai interesant am tulit-o înapoi. Am pierdut o grămada de timp aşteptând metroul (se pare că în weekend-uri transportul în comun lasă de dorit) dar am reuşit să ajung înainte de plecarea la aeroport. Am stat cu ei până au trecut de Check-In şi apoi am fugit şi noi acasă.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Asta inseamna ca putem sa-ti pasam dvd-ul prin ei?

02:37  
Blogger adder said...

Cristi nu prea raspunde la comments-uri bag seama...

07:28  
Blogger Cristi said...

de văzut le văd, dar n-am răspuns pentru că nu ştiu dacă să-mi trimiteţi DVDul prin ei... o să vorbesc cu oamenii.

10:49  
Anonymous Anonymous said...

ma intreb in cati ani ajunge cristi la 10 posturi :P

09:41  
Blogger Cristi said...

grrrrrrr...
am tot fost plecat zilele trecute. have some patience.

09:51  

Post a Comment

<< Home