Friday, June 10, 2005

Lake George

Luni am fost la colegiu sa fac rost de niste hârtii necesare ca sa-mi fac Social Security Number (care îmi trebuie pentru angajare). Dupa amiaza am fost la Newark cu var-miu si ceilalti colegi, am mâncat împreuna si apoi m-am întors la New York. M-am întâlnit cu Roxana în oras si am venit împreuna acasa. Ea mai avea niste zile libere de luat care trebuiau folosite cât mai repede (urmeaza sa-si schimbe jobul) asa ca m-a convins sa mergem doua zile într-o excursie.

Dintre orasele mari apropiate de New York vizitasem Washington si Philadelphia asa ca initial am stabilit sa mergem la Boston. Totusi, Roxana vroia ceva mai relaxant asa ca mi-a propus un orasel turistic pe malul unui lac - Lake George, în upstate New York. Asa ca ne-am strâns repede câteva lucruri si am încercat sa facem rezervari online la vreun motel. Zic am încercat pentru ca - în mod surprinzator - toate ziceau ca sunt full sau ne dadeau niste preturi exorbitante. Asa ca am hotarât sa lasam netul în pace si sa mergem a doua zi ca sigur vom gasi ceva.

Zis si facut. A doua zi dimineata ieseam din New York si o luam pe interstate spre nord. Drumul a durat vreo 3 ore, cu o oprire sa punem benzina. Cu aceasta ocazie am aflat si motivul pentru care care nu reuseam sa gasim camere, respectiv saptamâna asta avea loc în oraselul respectiv un festival anual al motociclistilor din America si Canada - Americade. Fun fun fun.

O ora mai târziu intram într-un orasel plin pâna la refuz de bikeri. Sa va zic ca n-am vazut atâtea motociclete în viata mea ar fi un understatement - mai degraba as zice ca am vazut mai multe decât as fi putut sa-mi imaginez. Evident ca toate motelurile erau pline, iar cele care mai aveau camere le dadeau la niste preturi enorme. Într-un final am gasit locuri la un motel într-un orasel apropiat (zece minute cu masina), ne-am lasat lucrurile si am iesit sa ne plimbam. Seara am fost sa jucam mini-golf si sî mâncam la un restaurant chinezesc. Apoi am adormit linistiti în fosnetul frunzelor, ciripitul pasarelelor si duduitul motoarelor.

A doua zi ne-am întors în oras si am fost putin prin magazinele de acolo. Mi-am luat câteva tricouri printre care si unul suvenir de la eveniment. Pentru prânz ne-am facut rezervare la un lunch cruise pe lac. Era un vaporas care facea turul lacului din 2 în 2 ore iar pentru cursa de la ora 12 avea inclus si lunch. Mâncarea a fost destul de marfa si am avut free drinks. La întoarcere am mai dat o tura si ne-am pregatit de plecare.

Am condus eu pe drumul de întoarcere asa ca am facut si un drum lung cu aceasta ocazie. Care e mai simplu decât condusul în oras ca-ti bagi cruise control-u si poti sa stai cu ambele picioare pe geam. Seara Roxana a hotarât ca îsi mai ia o zi libera asa ca pentru joi am hotarât sa mergem la Six Flags, un super parc de distractii din New Jersey.

În drum spre Lake GeorgeBikers
Roxana pe malul laculuiSeara la mini-golfVaporasulSala de mesePe vaporasLânga cosuriMalul laculuiUn hotel lânga lacCase pe malul laculuiAlte case pe malul laculuiBikesMore bikesEven more bikesTwo bikesYep, more bikesBikes fieldHuge bikeBlue bikeBikesssSuvenir de la AmericadeAnother bikeBig bikeIcecream

0 Comments:

Post a Comment

<< Home